Rólunk

KÜLDETÉSÜNK

MobydickA BKF CarWash már 1990 óta foglalkozik tisztítóberendezések fejlesztésével, nagy hangsúlyt fektetve az érintés nélküli önkiszolgáló mosásra - a lakkozást kímélő technológiákra. A több évtizedes tapasztalatnak köszönhetően vállalatunk kiváló minőségű önkiszolgáló mosóberendezéseket gyárt, amelyek tökéletesen megfelelnek az autóipar követelményeinek. Autómosóink kimagasló színvonalúak, megbízhatóak és nagyon alacsony a meghibásodási arányuk. A több éves munkának és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően vállalatunk ügyfélköre rohamosan kibővült az évek során. Sikerünk kicsúcsosodása szakmai körökben a 2004-es Év Terméke és a 2006-os Év Terméke díjak megszerzése volt, amelyeket rangos kiállításokon ítéltek oda nekünk.

Minőségpolitikánk fő irányvonalai a következőek:

1. Három éven belül vezető helyzetbe kerülni a lengyelországi piacon az új piacokra történő terjeszkedés lehetőségével. Ezt a következő célok teljesítésével érhetjük el:

  • a. ügyfeleink igényeinek és elvárásainak folyamatos teljesítése,
  • b. a végtermékek minőségének tökéletesítése,
  • c. kínálat bővítése,
  • d. marketing és reklámanyagok gyártása,
  • e. a termékek állandó árszintjének megtartása.

2. A vállalati erőforrások fejlesztése a következők által:

  • a. munkavállalók képesítésének fejlesztése,
  • b. a technikai felszereltség és a munkakörülmények rendszeres fejlesztése.

3. A termékgyártás folyamatának fejlesztése a következő módszerekkel:

  • a. kiváló minőségű anyagok használata,
  • b. hibás nyersanyagok és szolgáltatások beszállításának megszüntetése,
  • c. termelésirányítás hatékony és modern megoldásainak használata,
  • d. selejtek minimalizálása a gyártási folyamat során,
  • e. a beszállított termékekhez fűződő vevőelégedettség nyomon követése.

4. A szervízszolgáltatások fejlesztése a következő módokon:

  • a. szervízhálózat bővítése,
  • b. a reakcióidő optimalizálása hibabejelentések esetén,
  • c. szervizjárművek felszereltségének fejlesztése,
  • d. a berendezések átfogó automatikus ellenőrzése üzemzavar esetén.

5. A minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése:

  • a. a belső rendszer rendszeres ellenőrzése,
  • b. a korrekciós és megelőző intézkedések hatékony teljesítése;
  • c. a projekt és a rendszer dokumentációjának frissítése.

A fentebb felsorolt fő minőségpolitikai irányvonalak alapján határozza meg a vállalat vezetősége a következő tervezési időszakra, pl. a következő naptári évekre, a minőség területére vonatkozó konkrét feladattervet. Ezek a feladatok a minőség tökéletesítésével kapcsolatos legfőbb problémákat tartalmazzák, amelyeket a vállalat legfőbb vezetősége határoz meg, pl. a minőségirányítási rendszer működésének értékelésénél az irányítási rendszer ellenőrzése során. A kvalitatív célok mérhetőek, megvalósításukat konkrét munkaterületekhez lehet rendelni, amelyeket a minőségellenőrzéssel foglalkozó személy ellenőriz, akit a vállalat vezetősége bízott meg ezzel a feladattal.

A vezetőség garantálja, hogy a vállalat működése minden jogszabálynak és kötelező előírásnak megfelel. A vállalat vezetősége elkötelezettségét fejezik ki a megfelelő eszközök bebiztosítása mellett, amelyek a szóban forgó minőségpolitikának a megvalósítását lehetővé teszik, illetve amelyek a minőségpolitikával összhangban lévő munkavégzés szükségességéről és fontosságáról hivatottak felvilágosítani a vállalat alkalmazottait.

A vállalat vezetősége kötelezi az összes alkalmazottját a minőségpolitika bevezetésére a munkaterületen, hogy az érvényben lévő munkarend és a minőségirányítási rendszer dokumentációja szerint járjanak el.